EL COR


Imatge relacionada

PRÀCTICA

Sembla imposible que una persons pugui actuar sobre el seu ritme cardiac, i que el pugui aminorar o regulritzar. Però quan  es dominan de veritat el exercisis del pes i de l'escalfor, aquesta persona podrà tenir influència sobre el cor, per fer servir de forma automàta del sistema neurovegetatiu. Aixi podem normalitzar el pols, i a la vegada el ritme cardiac es modificarà. Si es pràctica aquest exercicis amb regulaitat, la persona pot dirigir la sang cap al seu cor, harmonitzant la circulacio sanguinia que te dificultat i preveu la falta d'oxigen. Aquesta posibilitat, aplicada al costa d'una almentació, equilibrada i una bona activitat física , ajuda a prevenir un infanrt.
Amb l'ajuda del exercici cardiac de l'autorelaxació s'apren a posar en pantalla l'agotament, així com afavorir  l'arrigació snguinia del muscle cardiac.
l'èxit de l'acció de l'autorelaxament sobre el cor es progressiu, l'introducció de la relaxació relaxa les tensions en general.


  • EL MEU COR BATEGA EN CALMA I DE FORMA REGULAR.
  • JO LI ESTIC AGRAIT PER LA SEVA ACTIVAT QUE NO PARA
  • BATEGA AMB CALMA I AMB FORÇA
  • EL MEU COR ESTA SA
  • ESTIC TOTALMENT DISTES, TRANQUIL, RELAXAT, EL MEU COS PESA I ESTA CALENT
  • EL MEU COR BATEGA AMB MOLTA CALMA I REGULARITAT.


Us proposo que connecteu amb el cor i aneu repetint aquestes frases, afegint em sento tranquil, sento el pes, l'escalfor, i el bateg regular i tranquil del meu cor.






Imatge relacionada







Comentaris