NUEVO TEMA, LES DONES I LA SEVA SEXUALITAT

"El erotismo y la sexualidad están ligados a la cavidad pélvica, es necesario que salgamos de nuestras cabezas y que volvamos a meternos en nuestras caderas. Hacerlo también ayuda a nuestro cerebro. Necesitamos además, tiempo, espacio y libertad para experimentar el placer físico y para agasajarnos a nosotras mismas y satisfacer nuestro deseo de placeres sensuales. Para ello debemos sacar tiempo para nosotras, sin interrupciones"
C. Northup

Reconecta amb la teva pelvis, a través del moviment, la dansa del ventre, amb la meditació, practica el autoplaer  .......

La dona almenys quan jo era petita no ens parlaven de la sexualitat, era un mon descunegut, que descobriem després del matrimoni, poc a poc la concepció sobre la sexualitat, ha estat un llarg procés per nosaltres les dones joves als anys 70.
Per mi personalment la descoberta de la sexualitat ha estat un procés de creixement personal, i de construcció de la meva identitat com a dona, he passat per un seguit de processos que he compartit amb la meva parella i amb les meves amigues, grups de dones que ens trovabem per compartir les descobertes, que ens portava el dia  a dia.
En les altres generacions les dones les dones tenien com a referents la seva mare, àvies, tietes, les dones repetien els rols de forma intacta.
Nosaltres no teniem uns referents clars de com era ser dona, era quelcom que havíem de descubrir, jo vaig tenir distintes dones que van ser el meu referent.
Audrey Hepburn, Catharine Hepburn,  escritores, Simone de Beauvoir, Annais Nin, Isadora Duncan, Lola Flores entre altres i quines eren les vostres.
Escrivint ara m'adono que no se que m'atreia d'elles pero crec que no era la sexualitat, sino un forma de ser dona, que inconscientment m'agradava.

Comencem, quines dones van ser el teu referent?, o són el teu referent i que et feia que et semblesin interesants?



                       






Imatge relacionadaImatge relacionadaImatge relacionada

Imatge relacionadaImatge relacionada

Imatge relacionada


m'agradaria conéixer a les vostres referents 

Comentaris

Carme ha dit…
Tens molta rao en el que dius sobre el descobriment de la nostra sexualitat. Nosaltres no hem tingut bons referents en la generació anterior ja que elles vivien la seva sexualitat a traves de l'obligacio i la culpa. Crec que totes nosaaltres hem anaat formant la nostra amb molts dubtes i busca d'informació en diferents llocs.
Pel que comentes de les dones que han estat referent no crec haver tingut una referencia clara però si hi ha dones que m'han marcat Shirley Maclaine, audrey Hepurn,i d'adulta Meryl Streep però el cert ´s que no com a referents si no com admiració.