QUE PASSA QUAN CONNECTO AMB LA PELVIS?

Puc viure la meva sensualitat sense por? sense pensar que viure la sensualitat és de putes, puc gaudir del meu cos?que sento jo si dedico el meu temps a sentir i mobiitzar la meva pelvis?
Quanta estona al dia dedico a sentir la meva pelvis, el centre del meu cos, em permeto tenir fantasies eròtiques?
Em permeto vestir-me de forma que m'agradi?, em permeto jugar amb la meva roba, algun día em poso aquell vestit que m'agrada i que em fa senir el meu cos,sensual em sento lliure de pintar-me les ungles i de posar-me uns talons?, sentir la meva sensualitat.
O em judico dient tenir aquestes actituds són de "dona objecte" .
El que sentim i ens agrada de vegades està judicat per la societat i esta penalitzat amb paraules de critica.
Pot una dona de 60 anys viure la seva sensualitat, com ella vulgui.?
Amb això  que he explicat anteriorment, no vull dir que viure la sensualitat passi per pintar-se les ungles, els llavis i portar talons, però també m'adono que a vegades per algún sector de dones no està ben vist i jo parlo de llibertat de pensar, de sentr, i també de la possibilitat de jugar i tranformar-se i fer diversos papers.
L'altre dia us parlava de conectar amb la pelvis, i quan conectes amb ella hi ha un seguit de sensacions que activen la nostra sensualitat, ara us penjaré una meditació per conectar amb la pelvis i properament aniré penjant formes de conectar amb la pelvis i amb la nostra sensualitat./





Comentaris