COM M,AIXECO CADA MATÍ PER PASSAR UN BON DIA

Aixecar-me  ,al matí es quelcom que m'haig de replantejar, la veritat que ho tinc pensat, pero no m,agrada canviar, em costa fer-ho, ja que em sembla comode com faig, pero no em sembla que m'ajudi a tenir un bon dia.
Hi ha coses que no faig ara vaig a apuntar el que voldria fer.
  1. deixar estar els mobils e internet fins que hagi fet la preparació del dia
  2. aixecar-me i veure aigua tèbia per a poder hidratar tot el cos
  3. rentat la cara i refrescat
  4. obre la finestra o el balco i refresca tot el cos
  5. meditar, que necesito meditar quan m'aixeco
  6. preparar un bon esmorçar
  7. escriure i llegir activa el meu cervell
  8. fes una mica d'exercici
  9. autoafirmacio davant del mirall
  10. visualitza el teu dia
  11. miras internet i comences el dia
Començaré demà,  algunes de les coses ja les faig, pero altres m,hauré
d'esforçar.
DINTRE D,UNS DIAS REVISARÉ COM HO PORTO I VALORARÉ COM VA.


Comentaris