HA PASSAT AVUI

17-2-2008
En Joan avui ha explicat que havia jugat a construir una carretera, i amb un cotxe anava conduint s'ha trobat obstacles entre ells un remolí............s'ha parat, desprès ha continuat i malgrat tots els obstacles ha arribat a la meta.............INTERESSANTS LES EXPLICACIONS DE'N JOAN.

21-1-2008
Avui la Teresa ha donat la mà a la Maria, m'he quedat parada la Maria és una nena més aviat paradeta no es mou gaire, la Teresa és com una Daina...................Ha estat meravellós veure les dues mans juntes buscant l'equilibri. A vegades les paraules no ajuden, el joc la relació ha ajudat a que es poguessin trobar cada nena amb la seva realitat fent un joc juntes.

10-1-2008
Avui en Joan ha dit en el grup quan estàvem jugant m'he sentit sol e indefens, però desprès he connectat amb la meva força física i mental i ja no m'he sentit ni sol ni indefens.
A mi no em semblava just que tots anéssim contra en Joan, quan hem fet dos grups m'he sentit més tranquil.
La veritat és que en Joan és fort!
Com t'has sentit tu quan has descobert que en Joan era fort! bé si es més fort i em vol fer mal sento por si em vol ajudar estic content.
M'agrada que els nen@s tinguin un espai a on expressar-se i puguin connectar amb els seus sentiments.
Hem celebrat l'aniversari d'un nen, el pastis era d'allò més bo, volien repetir.
Us adoneu de la riquesa que contenen aquest sentiments, reflexions, he pensat que podríem aprendre d'ell


Avui ha entrat molt decidit, l'he mirat i semblava content, ha trobat un amic, m'ha començat a parlar dels Pokemons i que ja coneixia la seva evolució això li ha explicat , en Pere, s'han fet amics i volen quedar per divendres .
Ell és en Joan ens acompanyarà sovint per explicar les seves històries, vivències, exploracions, dificultats.
Us demano que no intenteu trobar semblances amb els vostres fill@s, aquest diari ens mostrarà la vida dels infants perquè tots en puguem aprendre.

13-12-07
La seva cara estava plena d'expectatives, estava content, ens volia mostrar tot el que sabia, ha jugat , escoltava interessat en tot el que es deia, he sentit el seu interès, cadascú ha explicat les vivències, un nen ha dit he après que més que competir en dos grups és millor jugar en un grup.............jugar en un grup, em sona estrany, ha arribat a aquesta conclusió jugant amb els companys ha estat la vivència del joc, escoltar el que diuen els altres, dir el el que tu sents.
Que content que estava al sentir que era acceptat en el grup.............
Bé al final avui no he explicat coses sobre en Joan.



Comentaris

nucli (mirteia) ha dit…
A vegades penso que m'agradaria veure al meu fill per un forat, veure'l jugar amb els companys sense que ell em vegi, penso que em sentiria feliç, o potser tindria una sorpresa