BENVINGUTS



INICI DEL CURS 2008-09

He acabat les vacances, i hem sento tranquil·la i plena d’energia , em ganes de començar i trobar-me amb tots vosaltres nens, nenes, nois, noies, mares, pares, mestres.

He vingut amb la maleta plena de regals, d’aquells que no es compren a les botigues, regals que els trobat convivint amb la família, amb els amics, amb les persones que m’envolten, mirant el món a on visc.

En la meva maleta hi havia embolicat un gran paquet, ple d’amor, i al costat una capsa plena de comunicació, perquè hi pugui fluir l’amor, hi havia una gran bossa amb cremallera a on cada persona ocupa el seu espai personal, la cremallera a vegades la pots obrir o tancar, perquè dins la meva maleta hi ha via un sobre a on hi havia la capacitat d’escollir, de triar.

Hi havia una carta a on parla de la dignitat de les persones i del respecte que ens mereixem nosaltres i el que es mereixen els altres, també hi havia un penjoll que ajudava a confiar amb nosaltres i estar segurs que triarem el millor en cada moment.

En un racó ha aparegut un paper rosa brillant és el paquet de la il·lusió, per la vida, per les petites coses i pels nostres projectes.

Una targeta m’ha convidat al sentit de l’humor, he rigut molt quan l’he vist. També hi havia un paquet una mica estrany i no m’agradava gaire era d’un color lleig, una textura aspre..........em produïa una sensació més aviat desagradable quan l’he obert dins i havia una aroma fresc que em feia pensar en un dia de platja suau a la vora del mar, i he pensat “les aparences enganyen”.

Algú m’havia enviat una postal d’un riu ample ple d’aigua, amb uns arbres frondosos i verds, i he sentit que jo i vosaltres a Nucli naveguem per un riu, a vegades el riu es tranquil, a vegades es ràpid altres brau, però nosaltres estem aprenent a portar la barca de las nostres vides dels nostres fills i filles, i en aquest riu que sempre canvia i que mai ens banyem en el mateix lloc i floreixen unes flors meravelloses.........tots nosaltres junts construïm un altre món per a nosaltres i les nostres famílies.

Anna



Comentaris