RESSONÀNCIA D'UNA CLASSE DE DANSA LLIURE

Us preguntareu, perquè aquest escrit en el blog? En realitat és perquè tot allò que explico són vivències que en més o menys consciència viuen els vostres fill@s en les seves sessions, és una altra forma d'explicar que fem a Nucli, que fan els infants.


1-2-09 ressonància curs dansa lliure Pedro

Quan he sortit de la classe tenia plena consciència de la meva corporalitat, sentia obertura en l’espai interior del meu cos, i una gran afluència d’energia al voltant de la meva columna, sentia la meva vertical, en sortir i durant el dia he sentit una alegria interior, i claredat mental.........Durant la classe he notat millorar en la coordinació general del meu cos i del domini de l’espai tant en relació a mi mateixa com en relació a les altres persones del grup, he pogut sentir les qualitats del moviment i a l’hora les diverses expressions, he pogut fer diverses troballes en el moviment que m’han permès sentir l’estalvi d’energia.

Continuo en la meva idea de deixar de banda las idees sobre si esta bé o malament el moviment, i enfocar l’atenció en la idea de “trobar”, això fa que estic trobant moviments, sensacions noves que li donen una dimensió diferent al moviment.

El fet de “trobar” fa que cada individu pugui estar en el seu moviment no imitant a l’altre, i l’expressió de la cara i de tot el cos, en un moment de la sessió he vist les verticalitats d’algunes persones ha estat un moment molt bonic.

Per altra banda a part dels suggeriments de Pedro estic fent els meus propis que tenen a veure en aspectes propis com el treball amb la cintura escapular, tenir consciència de la pelvis, temes de coordinació

També observo que els temes que hem treballant continuen potenciant la meves ganes d’improvitzar i no em limiten ans al contrari obren noves portes a la consciència del propi cos i del moviment.

http://www.garikoitzcuevas.com/joomla/components/com_ponygallery/img_pictures/originals/20070913_1900357912_la_danza_matisse_en_la_selva.png


MATISSE LA DANZA

Comentaris