Contemplar el creixement de la planta, .......contemplar el desenvolupament dels infants,


Aquesta orquidea ha trigat a sortir, i quan la vaig veure vaig sentir una immensa alegria la vull compartir amb vosaltres, al costat d'aquesta flor aprenc a esperar i sé que tot te un procés.

M'agraden les plantes i m'agrada conèixer el seu comportament, quin tipus de llum, quanta aigua necessiten, m'agrada mirar-les i gaudir de la seva presència, i seguir el seu procés, amb el temps vaig aprenent a conviure amb elles, ............

........també m'agrada observar el meu gat, com s'estira quan s'aixeca, com busca el lloc segons la temperatura ambient.................

........i tot això em porta a pensar amb els infants, que observem el seu comportament, les seves necessitats i sobretot necessiten que els estimen i que tinguem temps per estar amb ells i que els deixem temps per puguin jugar i comportar-se com ho fan els nens jugant, i deixant volar la seva imaginació, .......aquesta és la seva bellesa.........aquesta és la nostra bellesa com a éssers humans.


Comentaris