BENVINGUTS AL BLOGG ......I A NUCLI (MiRTEiA)


HOLA, m’estava preguntant com us donaria la benvinguda, i de sobte m’he trobat que havíeu fet comentaris al blog que jo no havia llegit, i m’he sentit contenta, he vist, que si que el blog és llegit, i això m’anima a continuar i interactuar amb ell.


Cada dia, a través de les sessions de les visites en venen idees i comentaris al meu cap i al meu cor i m’agrada pensar en posar-ho al blog, no sempre ho puc fer per qüestions tècniques.


Aquest curs aquestes “qüestions tècniques” ja estaran resoltes i penso que hi haurà més fluïdesa.


Us animo a participar i a crear una xarxa de persones que vulguin compartir aspectes relacionats amb el desenvolupament personal, familiar, de la infància.





Pau, tranquil·litat, atenció





s'ha desenvolupat amb plenitud




Comentaris