ACTIVAR LA SEGURETAT EN MI MATEIXA



PRACTICA DE SOFROLOGIA
seguretat en mi mateix/a

  • asseguda en un lloc tranquil, observo si hi ha quelcom que em molesti, roba, postura
  • connecto amb la meva respiració
  • prenc consciència de la cara, i relaxo, el front, galtes, parpelles, llavis, cada cop que deixo anar l'aire sento que la meva cara es relaxa
  • prenc consciencia de la meva esquena, de la zona cervical fins al sacro, i cada vegada que trec l'aire deixo anar les tensions acumulades a l'esquena.
  • porto l,atenció i repeteixo i gual que en les parts anteriors
  • el mateix amb les cames
  • amb tot el cos
  • observo com em sento,  pausa d'integració

  • amb els ulls tancats deixo venir una situació viscuda en la que m'he sentit segura de mi mateixa, feliç, orgullosa............ ens fixem en quin lloc estava, que escoltava, que sentia,  activo plenament aquesta vivència de seguretat en mi mateixa.
  • Pensem en un gest o un objecte, quan el toquem o fem el gest activarem, aquesta sensació d'orgull i satisfacció per nosaltres mateixos.
  • respirant profundament tornem a la sal, al lloc a on hem iniciat la practica.......activem el nostre cos, obrim els ulls i mirem al nostre  voltant com si fos la primera vegada que ho veiem
Salut

Comentaris