EL MINUT ESENCIAL

Resum: primera part


Em pregunto què puc fer en aquest moment que sigui Bo per mi mateixa?


Equilibro la meva vida tenint cura de mi mateixa, igual que dels altres


Em tracto  a mi mateixa, com m'agradaria que em tractessin els altres


Faig una pausa i escolto, el meu cos, la meva emoció, el que necessito


En aquesta pausa em faig la pregunta


què puc fer en aquest moment
que sigui Bo per mi mateixa?


En un minut puc canviar la meva actitud, puc canviar el dia










Comentaris

Carme Marrugat ha dit…
Les paraules creen la realitat com bé dius, i si les nostres paraules són dures amb nosaltres mateixes la percepció de la nostra vida empitjora però si som capaces de donar-nos aquest minut essèncial la nostra realitat millorarà.
Anna Ruiz ha dit…
Hola Carme és totalmente cert el que dius, sobre si las paraules que ens diem poden dificultar molt la nostra vida, el minut essencial ens ajuda a reflexionar en un minut que és el millor per nosaltres. Recordo un día conduint plovia i em vaig perdre, no sabia on era i m'èstava descontrolant, vaig aturar el cotxe, vaig respirar profundament i em vaig fer la pregunta essencial, i de sobte vaig trobar la resposta, en aquest moment no recordo el que em vaig dir però si recordo el que vaig fer fer-me la pregunta.