LA FORMA EN QUE PARLEM DE NOSALTRES MATEIXES ES IMPORTANT


...........hola continuem reflexionant sobre com la paraula crea la nostra realitat personal.

Un exemple si jo m'oblido de una cosa, jo puc dir...........uf m'estic fent gran i les coses se m'he  van del cap..........o podem revisar la nostra vida, tenim massa feina, dormim poc, ens alimentem malament, fem massa coses.

Podem canviar qualsevol de aquestes situacions que ens fan que ens oblidem.

No estic parlant de no acceptar el que passa amb l'edat, estic dient que si a la situació conflictiva, fem un comentari negatiu, la nostra visió de la realitat es va convertint en una visió de la etapa que estem vivint, com una etapa de pèrdua.

Sigui quina sigui l'etapa de la teva vida, reconeix el limit com una oportunitat de creixement.
Imatge relacionada



Comentaris