ACLARIMENTS

Hola com ja sabeu aquest és un bloc en construcció, i a poc a poc em sento més satisfeta.
Avui parlant amb una amiga meva sobre el blog, m,ha dit que sabia subscrit pero que no pasava pas, no rebia res i no sortia en l,espai a on surten els noms.
Jo he investigat i ara us explico.

SUBSCRIU-TE. 


Si cliqueu en aquest espai s,obre un cuadre a on aNotareu  el vostre correu electrònic 
I rebereu una notificació cada vegada més jo Faig. Una nota al blog


On diu



Seguidors


Quan cliqueu seguidors, es desplega un quadre de diàleg, que diu "sobre mi" cliqueu i podeu escriure el que vulguis que jo  sàpiga després al sortir acceptes se seguidora i si has escrit el teu correu rebreu la nota d,avis i sortireu com a seguidora, vosaltres podeu gestionar aquest espai i decidir que voleu que sortí.

Us agraeixo que  us feu seguidores, per dos motius així tinc més ànims per seguir i es contabilitzen les seguidores.

Anna

Comentaris