CONTINUACIÓ EL PODER CURATIU INTERIOR DE LES DONES

Esta clar del poder curatiu que té la medicina occidental, sobre determinades dolències, jo mateixa tinc dos transplantaments de ronyó, que em permeten tenir una vida plena de sentit  i de plenitud.
Com podeu pensar estic molt agraïda a la médicina occidental, he tingut accés a la clinica Puigvert, i estic molt feliç.
La meva malaltia renal es d'origen genètic, tota la branca de la mare pateixen la mateixa malaltia, i som varis cosins que estem trasplantats.
La majoria de les dolències físiques no están causades  només per un virus, o por un tema físic. Tenen una vertent mental, emocional, espiritual o energètica. Quan prenem consciencia que tenim un problema de salud l'identifiquem i el tractem de  forma holistica( (ment-cos-esprit, energia) no només des de la vessant física.
Tot i que la mèdicina occidental ens ajuda de forma que ens ajuda a superar malalties agudes, i greus, nosaltres podem actuar tenin en compte no només aquest aspecte o podem prendre consciència del que que ens ha passat i perque ens ha passat.
Conec moltes dones que desprès d'una malaltia greu han fet un canvi personal molt important, i s'han replantejat la vida.
Jo mateixa us puc explicar que sóc la que sóc pel camí que he fet al costat de la insuficiència renal crónica.
La malaltia es va manifestar als 24  anys, amb el naixement del meu fill, el metge que m'ho va notificar em va dir vosté serà una malalta per tota la seva vida, i jo vaig pensar así, doncs no serà així , i vaig començar un camí de creixement al costat de la malaltia, com diu el llibre " LA MALALTIA COM A CAMI"  Un metode pel  descubriment profund de les malaties de Thorwald Dethlefsen i Budiger Dahle  
Per tant podem viure amb una malalia pero amb salut, que vol dir això, que la malaltia la podem viure com una oportunitat, i observar i viure els nostres sentiments, les nostres relacions, la nostra energia,  la nostra espiritualitat de forma distinta de com la viviem abans de la malaltia
A vegades les malaties ens poden donar una petita empenta  per mirar cap a dins i mirar les emocions  i les relacions que portem tota la vida evitant.
I quan la dona mira cap a dins es fàcil que trobi el poder de sanar buscant i vivint un nou camí.


Imatge relacionada
juntes trobarem la salut


Ari, anna.ruizi@gmail.com,  tel. 609855417, per la meva història de la salut et puc ajudar

Comentaris