ESCRIURE UNA CARTA

Escriure desde l'experiència, Estava jo passant una mala época, amb les persones que em relaciono habitualment, i vaig anar a la meva terapeuta amb la que vaig comentar que m'estava passant, ella em va fer una proposta, ara us explicaré quina va ser.

"la carta"
Escriu una carta dient tot  el que pensas, tots els insults tot de la manera que et surti, els teus pensaments, els teus sentiments, les paraules, no posis  limits, i l'escrius de la llargada que tu vulguis.
Al dia següents tornes a escriure la carta, amb la mateixa actitud, i sense límits, deixan anar tot el que et surti.
L'altre dia tornes a escriure el mateix i amb la mateixa actitud i amb la mateixa llibertat.
...... així tantes vegades com vulguis fins que ja no necesitis tornar-la a escriure.
Quan ja l'escriguis per darrera vegada al dia següent llegeiges el que vas escriure el primer dia i el darrer, i cremes la carta.
Imatge relacionada
..........Ja veuràs que has aprés.

Per acabar aquest procés pots escriure el teu aprenentatge i acabar amb un bany d'aigua calenta , amb sal i bicarbonat.

Si vols ho fas i ho pots compartir.






ARI, anna.ruizi@gmail.com, si necessites ajuda ens podem posar en contacte através del correu electronic, parlo en català i en castellà

Comentaris