AVUI HE CONNECTAT AMB UN LIMIT

Durant totes les entrades del blog he estat parlant en positiu, com hem de superar las idees negatives que la societat te sobre la dona, i la meva actitud es la de obviar el que avui en dia li diuen  "el viejismo" i viure una vida plena, en tots els aspectes de la vida.
Avui a la platja he connectat amb algun de!!!ls limits que tinc, la dificultat d'aixecar-me de la tovallola, i la por a sortir de l,aigua. També he vist la cel.lutis a les cuixes.i altres temes corporals .
M'he adonat que per més que vulgui viure de forma positiva hi han límits que em costa acceptar, fa un any que no camino per la sorra, i que no estic estirada a la sorra, i el meu cos s'encarcara i que cal treballar aquest aspectes, no per negar-los sino perque les dificultats motores triguin a fer-se molt evidents.
Hi ha límits que es van fent palesos, hi ha un tema que no podem oblidar l,acceptació,de l,edat i de les dificultats. No  hem d'oblidar que  hem de tenir cura, fer unes rutines segons ens convinguin en cada moment,  per anar treballant les necessitats que surgeixen. 

SER CONSCIENT DE LES NOSTRES NECESSITATS, I PENSAR O BUSCA AJUDA DE COM LES HEM D'AFRONTAR
Imatge relacionada

sobretot acceptar els canvis, i veure,ls com a oportunitats!!!!

Imatge relacionadaImatge relacionada


Si ho has trobat interesant, et pots inscriure o seguir el blog rebras per correu el que jo vgi introduint

Em pots consultar a través hangaout, consulta GRATUITA, ens posem d'acord via mail
anna.ruizi@gmail.com 



Comentaris