JA ENS TORNEM A TROBAR


Hola, a tot@s ja s'ha acaba el mes d'agost i el dilluns dia 3-9-18, ja tornem amb les nostres publicacions habituals.

Aquest estiu he reflexionat molt en el blog i he creat una pag. web que encara esta en construcció, com ho havia fet , quines coses calia canviar, quin to fer servir, per arribar a vosaltres. 

He pensat que faré tres entrades, una a la setmana de pràctiques de relaxació , una de contingut i un altre d,art.

Vull aclarir quins són els meus objectius, ser clara i demanar la vostra participació, quan miro altres blogs, veig que hi ha molts comentaris i tenen moltes seguidores i/o seguidors i em pregunto perquè jo no, no se hauré d'acceptar que potser el meu no es gaire interessant , bé jo continuaré la meva línia i el meu estil encara que tingui pocs seguidors
/es.

Us explicaré quines han estat les meves vacances  i quines les meves reflexions.
He mirat molts blocs interesants fets per altres dones, m'han posat neguitosa veure uns blocs tant rics i ben fets, i el meu em semblava pobre. Però jo tinc ganes d'estar en contacte amb les dones que estan començant una nova etapa i la volen viure amb riquesa i plenitud.

Aquesta foto es d'una planta que em van regalar el dia del meu aniversari, es una planta sensitiva les fulles s'obren amb la llum i es tanquen amb la foscor, quan algún objecte o amb la mà toquen les fulles es tanquen, ara han començat a sortir aquestes flors rodonetes, que són molt vulnerables i duren un dia.

El meu bloc vol ser també sensitiu vol tocar el vostre cor, i la vostra ment  i que siguin la llum que us obri i us doni idees per viure la nova etapa.
Que la vull viure en vosaltres al vostre costat.
Caminant al costat del mar, meditant, i sentint el meu cos .


Fins dilluns que tornarem a fer entrades

Un abraçada per tothom, sento ganes de tornar a comunicar-me amb totes vosaltres

Comentaris