PRIMER DIA, COMENÇA EL CURS


Veig que vosaltres puntualment ahir vau entrar al bloc i jo no havia escrit les entrades seran els DIMARTS, DIJOUS, I DISSABTE.
Gracies per la vostra puntualitat.

Aquest estiu ha estat positiu per mi, he descansat molt, la platja ha estat el meu medi, amb la calor que feia entrar dins el mar era un plaer infinit.
Entrar en el mar era un ritual de meditació, de pendre consciencia del meu cos, sentia els meus peus dins de l'aigua i entrava a poc a poc prenen consciencia de la sensació de l'aigua en contacte amb el cos. Quan ja estava dins del cos, iniciava el moviment, en primer lloc de tot el cos, despres de les cames, i seguidament dels braços, i continuava sentint el meu cos en moviment, fent un moviment d'oposició canto dret i esquerre. i començava a caminar dins de l'aigua sentint com els meus braços arrosegaven l,aigua, un gran plaer. Quan per fi sortia de l'agua, sentia el meu cos en la seva globalitat i tonificat.
Trobades amb la familia, amics, concerts, viatge a Asturies, lectura i un seguit d'activitats han estat el meu estiu. Un espai de temps agradable i ple d,activitats que he gaudit al costat del meu company i del meu fill.
També he tingut estones per pensar en el meu blog i crear per fi una web.  es diu, ,
annari, dona en trasformació.de moment hi podeu entrar des del blog, quan estigui actualitzat el domini ja ho us ho diré.

En la Web esta clar quins serveis  us ofereixo?, on em podeu trobar?, quins cursos estan en preparació?qui sóc jo? i quin son els objectius del blog i de la web.









Comentaris