PRÀCTICA. "RELAXACIÓ DE BASE" versió en català





La Relaxació de base, la vaig aprendre fa molts anys,dins de les  classes de dansa amb Teresa Monsegur, ella feia molt esment a les classes de la necessitat de relaxar-se, i ens deia sempre podem afluixar una mica més,una mica més,  i vaig tenir dues experiències personals que us faré saber i que em van fer adonar-me de la importància de saber afluixar la muscultura.
la primera va ser, m'havien de fer una endoescospia estomacal, en aquesta prova ha de pasar des de la gola fins l'estomac un apareill que ajuda a veure la part interior de l'estomac, em van explicar que feia molt mal. jo vaig decidir preparar-me per la prova fent una visualitazació, visualitzava un petit personatge que es desplaçava per dins del tub estomacal, i jo anava dient el meu tub s,afluixa i es relaxa i vaig estar almenys una setmana preparant la prova quan va arribar el dia la vaig fer sense cap problema les enfermeras i el mete es van quedar molt parats, el desplaçament del tub no em va fer mal i la prova me la van fer sense problema.
L'altre experiència va ser al ginecoleg, a mi com a moltes dones ens molesta l'entrada de l'especulum a la vagina, aquell dia el dr., va trigar a venir i mentre  l'esperava vaig fer relaiixament, i quan el dr. em va introduir l'especulum a la vagina, va entrar sense cap problema a s'havia relaxat molt i aquesta vegada l'especulum no em va fer cap 
mal.
La relaxació de base, et connecta amb el teu cos, amb la respiració, i et proposa un espai en el que escoltes el silenci, aprens a trobar un espai per estar en el teu interior.
Us ho proposo 10m. dues vegades al dia és un bon exercici de connexió. Intenta fer el teu propi repte.
Anota quins canvis fas quins són els teus sentiments...............jo per la meva part també t'aniré explicant el meu cami amb la relaxació i la meditació i les vivències que he tingut.

Comentaris