PRACTICA QUE INTEGRA LA CALOR, EL PES, LA VISUALITZACIÓ

Hola bona tarda, ahir vaig escoltar una meditació molt bonica i sanadora de Maria josé Flaqué la veritat que era molt bonica poderosa, energetica i sanadora.
Quan l'estava fent em van venir al cap algunes de les pràctiques, que vaig penjar el curs passat, i em vaig adonar de quantes formes es pot plantejar una pràctica de relaxació.
Les relaxacions i/o meditacions que jo plantejo propoe a la persona que les pràctica aprendre a com des del seu cos, aprendre a afluixar la musculatura, a com sentir el pes, o com activar la calor en el propi cos, refescar el front i clarificar la ment, visualitzar-se personalment o visualitzar  un paissatge , un objecte, o altre cosa.
Avui us vull plantejar un record de practiques que ja haviem fet i una nova que les inclou a totes.


Resultat d'imatges de flors grogues




Imatge relacionada

Comentaris