CAP DE SETMANA LLARG A LISBOA

Hola amigues una setmana sense escriure he estat a Lisboa amb el meu company, recordava que tenia el blog abandonat, pero estaba celebrant els meus 45 anys de vida en parella.
Recordant els començaments de la nostra relació, em feia molta il.lusió hem recordat els nostres inicis, i jo personalment he pres consciència dels canvis que he fet a nivell físic durant aquest anys.
M'he cansat molt, trobava a faltar la lleugeresa, pero he aguantat caminar per els diferents barris de la ciutat.
Es una ciutat  molt bonica, algunes parts de la ciutat estan fetes malbé, i ara sembla que les estan restaurant, vaig llegir quan preparava el viate que el tranvia 28 et passejava per tot el centre de la ciutat, estava tant ple que no es podia pujar.
Molt i molt turisme, de moltes parts del mon.
L,ángles estava molt present com a llengua, tot i que els cambrers entenien i parlaven el  castellà.
El dia que vaig anar a Cintra em vaig endur una gran decep ió per entrar al Palau de la Pena vam estar 1,30m. fent cua habia tant de turista que feia ansia,i no em va agradar gaire com era el Palau. 
El temps plujos i molt humit impedia poder gaudir dels jardins
que eren molt bonics pero la boira tapava tota la vista.
Us he penjat una foto del Palau de Pena.  

Imatge relacionadaUs adjunto algunes fotos.Imatge relacionada


Imatge relacionadaImatge relacionada

Imatge relacionada

Comentaris