L,ICTUS

He pogut tornar a escriure, han passat dos messos i una setmana, explicar el meu ictus se,m fa díficil i no sabia per on començar les paraules em sortien  amb molta dificultat, tot i així cada matí escrivia i m'adonava
Avui estava fent la migdada  i he sentit ganes d'escriure sobre l,ictus, havia estat mirant una sèrie "Grace and Frankie" he connetat amb l,etapa de fer anys, de voler ser qui soc jo.
Havia estat a Lisboa, i el diumenge al vespre varem arribar diumenge, el dilluns i el dimarts vaig estar al mati no m'agradava no em sentia bé.
El dimatrs al vespre desprès d'anar a dormir em vaig marejar i vaig començar a vomitar em vaig estirar, i al cap d'una estona em vaig tornar a aixecar quan estava a l'alçada  de cuina  vaig sentir que tot en rodava vaig voler estirar-me a terra i vaig sentir com queia al terra, el meu cap em feia voltes, en Ramon al sentir el cop a terra es va aixecar i em volia portar al meu cuarto, i vaig anar  estirar-me arrosegant-me per terra, en Ramon (el meu marit) em va preguntar si volia anar al metge jo lo li vaig dir que si.

Imatge relacionada


Vaig sentir que anava  al poc temps amb l'ambulància a l'hospital,  no  que va passar.
, li vaig haver de preguntar al Ramon com van anar les coses, em va recordar que en cap moment vaig perdre el coneixement.
  Aquell dia en Ramon havia d,acompanyar al Marc a la Roldan, no recordo gaire coses del que li vadir, el que si recordo es que el Ramón no li va dir a ella que tenia un ICTUS al Marc tampoc li va dir ja que encara no ho sabía.
En quan el temps que vaig estar a urgències no recordo quan va ser, m,adono que hi ha un temps que no el recordo,  les proves que em vam fer ni quan, no és recordo que en algun prova vaig dir que no em podíen fer contraste, al principi de la enfermetat havia tingut una incompabilitat.
Recordo que el menjar no m'agradava i que el Ramón no m'obligava a menjar el que no volia, acostumava a dinar el segon plat.
Aquesta es la primera part que recordo i aquesta és la que escric.


Imatge relacionada


continuarem........


tel. 609855417






                                                             
                                                          

Comentaris