MI ENFERMEDAD UN ICTUTS

Hola bon dia, porto mes de dos mesos sense escriure al meu blog, he estat malalta he tingut un ictus, va ser un cop molt fort he estat força temps, desconetada del mon, poc a poc vaig començar a caminar a estar asseguda, a llegir a mirar la tv.
Em feia molta inquietud veure a la sala de recuperació com estavan els altres malalts, com costava fer la recuperacció, em feia mal veure i escoltar els seus comentaris.
El dia que vaig tornar a casa em va agradar molt, tot i que tal com imaginava m'aguantava a la pareds, i també em sentia marejada.
Ha estat  a poc a poc que he començat a sortir al carrer tota sola.
A comprar, a veure les amigues, a anar al cinema, 
Avui no he anat a recuperació estic escrivint.
La meva germana diu que no em comunico gaire i segurament es veritat , ja aniré trobant com comunicar-me, es un camí llarg tornar a estar com estava, recordant que volia fer, que volia sentir cada dia vaig recordant i sentint una mica més.


          Imatge relacionada Imatge relacionada





anna-ruizi@gmail-com
tel.6'09 855 417

Comentaris