EL MEU DESCANS, EL JOC, L,ALEGRIA EM PORTEN LA CREATIVIAT

Continuo amb l'ictus, i faig cada dia meditació, esperant que algún dia deixi d'estar marejada, cada día desprès d'esmorzar paso a fer la meditació i aquesta em porta diversos sentiments, aquests petits canvis que deia ahir tenen una gran repercusió.
Des de fa molts dies cada dia vaig sentint quina es la novetat que haig d'implantar a la meva vida, avui he estat fent sessió per ajudar al meu cos a conrlar l'orina i la terapeuta m'escoltava interesada i em deia quantas coses que faig i certament, m'agrada ser la protagonista de la millora del meu cos.
Avui el pensament central és el següent,  DESCANSANT I JUGANT OBRE LA MEVA CREATIVITAT.
La cura de mi mateixa forma part d'aquesta creativitat, perque em porta a diferents llocs, i la veritat es que omplen la meva vida.
Aquesta setmana vinent aniré a apuntar.me a la fundació de l'ictus, veig que fan diverses coses, cantar, caminar, això són diversos temes que emportaran un lloc a la meva vida, espero que pugui trobar un lloc a la meva vida.
L'altre setmana aniré al cinemà, llligat amb l'art i potser podré trobar les persones amb les que em pugui relacionar.
Aquestes són les coses amb les que vull crear els espais nous que necesito.
Al matí he comprat un llibre d'Oliver Sack va ser el darrer llibre que va escriure, aquest llibre també formarà part de la meva alegria i la meva creativitat, això forma part de l'epoca que estic vivint.
Aprendre a viure conscient del que necessito


Imatge relacionada

Comentaris