L'OPTIMISME I EL POSITIU, LA SALUT EN L'ICTUS

Mirar la vida de forma positiva i amb  optimisme em sembla una actitud molt rica, cada matí recordar aquesta actitud seria vital per viure. 
La veritat és que no sembla que ho fem, en el meu cas quan em desperto i em poso dreta sento un mareig que em molesta, i valoro la importància de tenir aquesta idea al meu cap
i a partir de demà encara que senti malestar vull valorar tot el quinc i tot el que faig. 
Tenint l'esperança de que em trobaré bé, jo recordo anys enrera que cada nit imaginava que al dia següent tindria energía per a fer tot el qnecessitava fer, i si al dia següent mantenia aquesta energia. El mateix vull anar fent amb tenir aquesta sensació opismista i positiva, amb la meva la meva malaltia.
Poder deixar parlar al meu interior, quines coses em proposo fer i sentir que les faig, sentir que la meva vida es va omplenant de les meves necessitatst, i aquestes sensacions van donant sentit a la meva vida.
Cada dia vaig fent meditació i aquesta, em porta a reflexionar sobre un d'aquests temes, ahir vaig reflexionar que cada dia surt del meu interior que vull fer, avui ha sortit poder encarar a tothom als que fan meditació, i que la salud perfecta es quelcom és quelcom que jo creo, ho creo en el dia a dia tenint en conte aquestes idees que vaig anotant en aquestes notes.
L'idea de  crea particularment la meva salut , és encisadora però tambè em sembla dura, si pogues sentir en el dia a dia aquesta situació sería distint.
A partir d,avui vull viure el dia sabent que jo creo aquesta salut i al vespre creo per l'endemà la millora de l'energia i de la salut, avu em deien que haig de tenir paciència i el mareig produit per l'ictus anirar marxant.
Vull tener en compte que te a veure amb la salut, escric tot això perque tu el dia que ho llegeixis puguis tenir en comte quina ha estat la meva lluita diaria per aconseguir la salut, no només tinguis per llegir el que diuen els llibres, els articles, sinó puguis llegir la meva lluita diària


Imatge relacionada

Comentaris