TINC L,INTENCIO DE DONAR PASOS CADA DIA PER ACONSEGUIR LA SALUT PERFECTA

Porto molts dies, quasi bé sis mesos que vaig tenir un ictus, durant aquest temps han passat molts sentiments, cada dia un patiment que no es detectava en el meu exterior però si en el meu interior, un mareig intern que  em feia sentir malament, hi havia internament un idea  nova cada dia, a vegades estava al lavabo fent quelcom de la meva neteja diària i apareixia una cosa nova que em podia ajudar al dia següent.
Aquesta cosa a fer al dia següent em semblava fàcil, però cada dia anava fent el que havia pensat.
Avui que ja porto molts dies i cada dia faig aquests quelcom diferents que m'ha vingut al cap la necessitat d'explicar com he viscut l'ictus.
Es un dia a on he decidit continuar  amb el meu blog, escrivint, lectures, exercicis, moviments, meditació, el meu la vital, les meves relacions, la meva nutrició, el son , la meva part cognitiva , el meu pla de vida integral.
Avui he notat dos aspectes, un la meva capacitat d,escriure i veure com cada dia escriure te un significat diferent.
Altre cosa aquest mati he tingut la idea de treballar el vertic que és un dels aspectes que més sento presents.
Què he fet avui per millorar la meva salut, per anar guarint les sensacions que m'ha deixat la malaltia,
Ha estat un dia per organitzar la meva vida, i he estat contenta, perquè  he començat a sentir que amb paciència i amb repetició arribaré sentir-me bé.
Com sempre allò que em passa em porta a donar sentit a la meva vida.
He estat llegint un fulletó sobre una fundació a Barcelona hi ha molta informació m'adono que moltes de les coses que han passat són normals i saber-les és molt important.
A  poc a poc aniré escrivint sobre el tema.



Resultat d'imatges de ictus cerebeloso








Comentaris