23 D,ABRIL DIADA DE SANT JORDI, UN LLIBRE I UNA ROSA

Avui diada de Sant Jordi, un día molt estrany i  especial, el matí era una mica rúfol, però ara surt el sol, i el ve al cap aquesta cançó.
...........cada dia surt el sol i tot rcomença, i la fosca de la nit em força hem de vèncer.................

us envio amb tot el carinyo unes flors una mica de Sant Jordi:


Sant Jordi 2016 | Llibreria infantil i juvenil Baobab


Us ensenyaré algún dels meus llibre:
KOSMOS PANIKKAR  El món de Raimon Panikar " una mirada integradora"

EL CAMINO DEL ARTISTA, Julia cameron

EL NOI DE LES MARAVILLAS Lluis Llach


Recordo en aquest dies estranys, quan era mestra a l'escola Bressol
vaig explicar als infants una història on la princesa  era activa i no deixava al princep portar la inicitiva...............m'agrada la meva inciativa.

També recordo quan el meu fill venia roses  a la cantonada, el sentia tant ple de vida, és un record meravellos, la meva vida ha estat plena de vida. VISCA , VISCA

Red Rose | Vectores, Fotos de Stock y PSD Gratis







Comentaris