COMENTAR

Porto sis setmanes a casa he après moltes coses, a poc a poc vaig fent temes per exemple, fer el dinar, fer rentadores, escriure al blog, aprenent a fer video conferències, avui he arreglat el cuarto petit, estic atenen 
el grup de  meditació.
Avui he pensat, que cal trobar el que té de positiu cada persona, si li busco el que te de bó, segur que la critica desapareig, també vol dir,  que puc estar amb molta gent,i deixo que ressolgui millor els problemes.
També estic aprenent programes de video conferència, i això em permet veure mes persones.
He parlat sobre la dansa i cada dia vaig omplint més la vida, m'adono que l'ictus m'havia deixat a cero, i la vida es va omplint de les coses que m'interessen.
He pensat amb la creativitat he  llegit aquesta frase:

Para vivir una vida creativa debemos
perder el miedo a equivocarnos
                                            
Josep Chilto

Hi ha coses que vull escriure i se,n van del meu cap, vaig a buscar alguna cosa de dibuix.Cómo comentar los textos para el taller de escritura (1ª parte ...





Comentaris