LES MEVES FASES

El meu blog ha passat per distintes fases, la primera per la meva fase de mestra, la segona per la meva fase de terapeuta, la tercera per la meva fase de malaltia i jubilada i desprès per la meva etapa amb l'ìctus quina serà la propera.
Avui he pensat que la malaltia ha marcat la meva vida, en tots els sentits, però adonar-me d'aquet fet es necesari, em fa mal ja que voldria portar a terme tot allò que jo desitjo.
La meva malaltia, la de Marc, la dels meus pares i en l'actualitat la del ictus, que esta lligat amb el confinament, porto 7 setmanes a casa i tinc una rutina per a fer cada dia, que faig i vaig aprenent.
Tornar a escriure en el meu Blog , ha marcat un reinici , ara estic escrivint sobre la meditació i sobre el desenvolupament personal i se que a poc entraré en una altre etapa.
Ara començaré a llegir el llibre d'escriptura per anar donar-me aires de com puc enfocar la nova etapa, Aquest blog es una autobiografia  que explica per  quin camins he anat passant.




La teoría de los septenios: tu vida cambia cada 7 años






Comentaris