TORNO A ESCRIURE

Hola Tot@s, porto dies que vull comunicar-me amb tot@s vosaltres, però els dies passen i no ho faig, potser  no se que diré, Segurament no cal dir moltes coses profundes, ara per ara faig cada dia la meva rutina, de la qual  podria  parlar-ne, podria parlar de la GRATITUD, potser podria parlar de les frases que em surten, podria dir els meus sentiments, que neixen a partir de l'experiència meditativa.
Avui m'ha sortit la frase.

GRACIAS A LA VIDA QUE ME HA DADO TANTO!!!!!!!!!

Per la tarde he fet moviment,  i per acabar he tornat a fer meditació,  que m'ajudat  a sentir una experiència amorosa.
A  poc a poc aniré sentint com em vull comunicar, m,agradaria que si algú ho vol , em truqui i ens veiem per hangout, em podeu enviar un wassap  al meu numero 609855417.
us espero amb carinyo i disposada a compartir la meva experiencia, que us pugui ajudar.
Una abraçada.    Anna

Gratitud | Agradecimiento ~ happ!

Comentaris