LA SOLITUD



El plaer o el malson de la solitud

Hi ha vegades que no sóc conscient de la solitud,i a vegades sento que hauria de sentir aquest sentiment m'hauria d'adonar o hauria de pensar que vol  dir "La solitud".
Hauria de sentir aquest buit, però prefereixo, sentir altres sentiments, l'alegria, la Gratitud, l,optimisme , l'estimació aquest sentiment aquesta situació m,ajuda a sentir-me plena, en el meu interior.
La "solitud"em podria fer sentir en un món perdut, o potser voldria aquesta solitud per poder viure una vida tal i com és, o tal i com jo la veig.
Altres vegades em serviria per tenir la capacitat de ser, de poder fer el que jo vull en algun bonic jo.
Perque la solitud em porta a molts llocs i a poder escollir, a meditar, a comprendre i a entendre cada pensament.
LA VERITAT ES QUE SINO HI HA SOLITUD NO VISC LA INTROSPECCIÓ.





Comentaris