L'AGRAIMENT (2)

EL SILENCIO NO ES  UNA AUSENCIA 
SINO UNA PRESENCIA
Anne D. LeClaire


Avui he meditat sobre la gratitud, sobre com acceptar les coses com són, com valorar les coses que tinc i no les coses que em falten.
Moltes vegades veiem sempre les coses que no tenim, sempre volem el que no tenim, el que tenim sovint no es prou, mai les coses que tenim són perfectes, ho són al principi, però desprès ho deixa de ser.
Es una trampa a la que tothom hi cau, pero l,agraiment es molt poderòs ja que ens ajuda a veure el que esta bé i ens ajuda a omplir-nos d,alegria i satisfació.
Aquest mati jo he pensat amb el meu marit que entrava al hospital a la meva habitació i m,omplert de joia i d'alegria, podia haver sentit estic a l,hospital quina pena, però he sentit agraïment.
Relaxa-me m'ajuda, a preparar el meu cos per que es prepari per sentir aquesta situació positiva que m'ajuda a sentir aquest sentiment.
Acceptar que en cada moment les coses  com són, valorar el que succeix  m, omple de benestar, adonar-te el que passa .
Pensa amb alguna cosa que et va ajudar a sentir agraïment, ajudat a sentir on vas tenir aquest sentiment, mira l'escena com si fos una pel.licula com si estes passant en aquest moment,quines sensacions tens, com son els rostres des que estan amb tu., sent l,alegria del moment i l'alegria del agraïment del moment.
Si sentim aquest sentiment no podem sentir falta o quelcom que no tenim, ens sentim plens, no necesitem mes, estem  plens.
Les senyals de  gratitud poden recordar aquesta  moments , pots recordar quines senyals tindras per aber que estas   agraït.
Aquests són el moments que has de treballar.
1º de que estic agraïda
2º com puc omplir la meva vida d'agraïment
3º senyals d'agraïment durant el dia


6 frases de gratitud para todos los días - La Mente es Maravillosa


El poder de la Gratitud en Junio de Gratitud - EL ALBERGUE DEL ALMA


Comentaris