L,AMISTAT


L,amistat, ha estat en el meu cas a través del wassap,  he vist unes presentacions diapositives molt maques, que les he anat passant segons m'agradaven.
Cada dia em feliçitava La Mª Rosa i en Marc i també gent diferent, tinc ganes que millori el temps per poder veure a la gent.
Jo no m'ocupat de la politica, m'he adonat que amb qui
 no combrego politicament, no m,he comunicat gaire. Això no vol dir que  no tingui ganes de veure-ls.
Avui  m'he sentit més marejada, altres dies he estat menys em sentia millor.
També m.he comunicat amb la fundació ictus. hem inciat un grup que s,anomena MEDITACIÒ, i havia un grup que  es deia GOSPEL i un altre GRUP D,AJUDA.
Espero que quan tornem , tothom tingui ganes d,estar fent coses plegats


Amistat", poema de Joana Raspall. (con imágenes) | Poemas, Poesía ...











Comentaris