LA MEMÒRIA (1 )

Trovo a faltar la memoria, hem sembla que no recordo res, sembla que no tinc cap idea i no puc escriure sobre aquest tema.
Ahir a la tarda vaig anar a la perruqueria, em vaig tenyir els cabells em vaig rentar els cabells, me'ls vaig tallar i els vaig pentinar, quan em vaig veure al mirall no em reconexia, tots aquest temps sense arreglar-me els cabells, el meu aspecte era molt estrany, sense forma, sense color i no semblava jo.
Escriure sobre LA MEMÒRIA porta el seu ritme, puc escriure sobre el moment present sobre el passat i potser sobre el que ha de venir,
Esforçar-me en escriure sobre la memòria és adonar-me que puc escriure sobre el que ha passat a la meva vida.
LLegir escoltar temes vol dir que puc escriure sobre aquest temes.
Avui he fet meditació al mati i a la tarde, vull demanar-me a mi mateixa poder millorar la meva salut física.
L'ictus m'ha deixat un mareig diari, al principi potser no era tant fort i em vaig dir a mi mateixa que faria les coses tot i tenir mreig, a l'estiu vaig tenir una infecció d'orina i em vai trobar malament, aquest hivern he   anat fent a poc a poc coses noves, ara en aquest confinament també he estat al principi bé desprès m'ha costat més, quan estic al carrer em trobo millor, ara sortir del confinament m'esta costant.
Adonar-me cada dia del que puc fer malgrat el mareig, recordar-me quan em poso dreta del que estic fent, adonar-me i sentir la felicitat de tant en tant durant el dia.
Recordo que el mareig va començar amb l'ictus i he anat fent moltes coses a poc a poc, també he pres consciencia del que li ha passat a altres persones, algunes amb el cos, altres han mort , ara fa poc dies l,amic de Maripili,  la meva cosina,  ha mort per un infart  varis ictus, jo estic aqui i em cal continuar mirant endevant, en els llibres sobre aquest tema he llegit que ho superaré.
NO VULL PERDRE AQUEST IDEA DEL CAP.
Ara escriure sobre la memòria.


Un buen suministro de sangre al cerebro puede favorecer la memoria

Comentaris