LA CULTURA DE L,ESFORÇ

Que vol dir la cultura de l'esforç? es aixecar-me pel matí i escoltar com em sento, però no deixar-me portar pel sentiment, pel cansament pel mareix, i tirar endevant.
El meu ictus  em va plantejar que havia de fer amb la meva vida, l'esforç que faig cada dia em posa davant unes dificultats, que haig de superar lo important és el procés que faig, no aconseguir l,objectiu.
Ahir vaig llegir que no importent els anys que tinc, el que necessito a per, començar una nova cosa  es saber que vull fer poder llegir i buscar informaciò.
L,esforç és necesari a  totes les edats, cal escoltar-se i buscar com ens podem ajudar a millorar.


FRASES:
  • La satisfacción radica en el esfuerzo, no en el logro, El  esfuerzo total es una victoria completa ( Mahatma Gandhi)

  • Es sólo a través del trabajo y del esfuerzo doloroso, por la energía sombría y el valor resuelto. que pasamos a cosas mejores (theodore  Rooseveelt)
  •  
  • El esfuerzo constante-no la fuerza o la inteligencia-es la clave para liberar nuestro potencial. (Wnston Churchill)

  • La felicidad està en la alegria del logro y la emoción del esfuerzo creativo ( F. D. Roosevelt)



Comentaris