LA GRATITUD: CREiXER A PARTIR DE L' ADVERSITAT

Fa uns anys ,concretament dos anys i mig vaig tenir un ictus, i jo em pregunto he crescut a partir d,aquest esdeveniment, suposo que si però no ho ser del cert, cada dia faig el que puc  i cada dia treballo amb les dificultats que se,m presenten.
Em vaig coneixent cada dia millor, i cada dia faig el que he pensat malgrat el que sento i penso.
Hi ha persones que diuen que m'haig d'oblidar de l'ictus però per mi no es possible.
Crec que cada día hauria de tenir un objectiu  , avui en Marc m,ha preguntat quin objectiu tenia jo, ell m'ha comentat el seu objectiu i m'ha dit quin  tenia.
M'ha adonat que tenir un objectiu es molt important en la vida, avui tinc l'objectiu d,escriure, i cada dia hauré de reflexionar en que vaig millorant de fet escriure sobre un tema en concret m'ajuda.
He millorat en la paciencia, en el coneixement de mi mateixa, en recordar que faig cada día, coneixer com estic en cada moment del dia
La resislència es crèixer davant la adversitat.













Comentaris