SOLITUD II, ACONSEGUIR-HO, EN EL CONFINAMENT

He estat pensant en que vol dir la solitud, i no he pensat la solitud trista, he pensat en  sentir-me sola a casa i omplir el meu temps amb el que vull fer, sentir ple de plantes a la meva casa.
Omplir el meu temps,a poc a poc, quan he sortit al carrer m,he sentit be caminant, abans del confimament caminava 40 o 50 o 60 minuts, em vaig anar omplint, la companyia era agradable, això te a veure amb la llibertat, això et permet omplir el teu temps.
Omple de possibilitats el teu día i pensa sobre el que vols.
Quan arribis al vespre reflexiona sobre com  les   omplert i com t,ha fet sentir.
Ara he vingut de caminar, al carrer s'estava molt bé feia molt aire.

Avui quan caminava pel carrer venia pensant en continua escrivint, ha mirat el que havíem mirat només tres persones, pensava que no podria escriure, i escriure si m'hi poso si que puc.
Que puc escriure, explicar les coses que em passen, aquest confinament em costa es difícil, tinc pensades les rutines diàries , escriure al mati, desprès fer meditació,  quan he acabat les rutines ja era les 12h. he pres el medicament de mig mati, he fet el caldo, per dinar avui és dilluns i tocava aquest dinar, cigrons, arròs, pasta de sopa, hem mirat altres coses, a les dues hem dinat, despres m'he estirat he jugat ha apalabrados i deprès el Sudoku, he acabat la meditació sobre la salut i la darrera, he dit la mateixa dita a l'hora.
Es un repte durant el mes amb la solitud i aconseguir explicar el que em toca durant en confinament del CORONAVIRUS.




LA PRIMAVERA ES CANVIEN LES RUTINES, EL CORONAVIRUS TAMBÉ EN LES HA CANVIAT





EQUINOCCIO de PRIMAVERA 2020 - Hemisferio Norte y Sur

Comentaris